Ceren Moray Kimdir?

20 Haziran 2012 Çarşamba günü yazıldı.

Ceren Moray
Biyografi..
Doğum Yeri : İstanbul

Doğum Tarihi : 05 Haziran 1985

Eğitimi :: Haliç Üniversitesi Konservatuarı Tiyatro Bölümü

Oynadığı Diziler :: Serseri Aşıklar , Dayı , Nefes Nefese , Doktorlar ( Konuk Oyuncu ) , Kavak YeLLeri ( Dewam )

Ceren moray yani kavak yellerinin su karakterinde oynayan oyuncusu:
ATV' nin gençlik dizisi ''nefes nefese'' pek çok genç oyuncunun yeteneklerini sergilemeleri için olanak sağladı...İşte bu gençlerden biride;
ezgi rolündeki ceren moray.
Daha önce oyunculuk deneyimin oldumu? Haliç üniversitesi konservatuarı tiyatro bölümü öğrencisiyim.Onun dışında daha önce 2 yıl Pera'da oyunculuk eğitimi almıştım.Aynı zamanda Devlet Tiyatrosunda ''kuva-i milliye'' ve ''çayhane'' isimli 2 oyunda oynuyorum.Daha öncede ''dayı'' ve ''serseri aşıklar'' isimli dizilerde oynamıştım.ilk bölümde söylediğin şarkılar çok beğenildi.''dönence''yi ve ''resimdeki gözyaşları'' şarkılarını senmi söyledin? Albüm teklifleri bile aldım,ben söyledim sanmışlar ama saba isimli bir arkadaşımız söyledi.Dizide bu kadar öne çıkmamda o şarkıların rolü çok büyük...

Etiketler: Ceren Moray Fotoğrafları, Ceren Moray Hakkında Herşey, Ceren Moray Hayatı, Ceren Moray İşler Güçlerde Hangi Karakteri Oynayacak, Ceren Morayın Oynadığı Film ve Diziler, İşler Güçler Dizisi Oyuncuları, İşler Güçler Dizisi Oyuncusu Ceren Moray Biyografisi, İşler Güçler Dizisi Oyuncusu Ceren Moray Kimdir?

Hiç yorum yok: