İşler Güçler Dizisi Replikleri :)

28 Haziran 2012 Perşembe günü yazıldı.

İşler Güçler dizisi replikleri sanal alaemi kasıp kavurmaya başladı bile. İşler güçler dizisi güzel replikleri sizler için tekbir başlık altında toplamak istedik.…
Amcacım ne zamandır bu mesleği yapıyosunuz ?
-Kendimi bildim bileli..
Vallaha mı..?
Ne zamandır kendinizi biliyosunuz ?
-Çocuktum unuttum :)
Lan oğlum sabahtan beri uğraşıyosun ne ara restoranı gördün
garsonu gördün cinsiyetini belirledin aklına kazıdın lan.?
-Algıda seçicilik demekki abi..
Seçicem ağzına yüzüne görüceksin :)
Sen beni kanser mi edicen yaa..
Sirozdan ecelimle ölmek istiyorum ben..
Adamı alırım kulak memesinden tavana asarım Çivisiz.
devamı dizinin bölümleri yayınlandıkça sitemizde bulabilirsiniz..

İşler Güçler Dizi Fragmanı, İşler Güçler fragmanı, İşler Güçler dizisi, İşler Güçler oyuncuları, İşler Güçler star tv dizisi, İşler Güçler videoları ,İşler Güçler replikleri, İşler Güçler Kamera Arkası Görüntüleri, İşler Güçler videoları, İşler Güçler replikleri, İşler Güçler en güzel sahnelerii, İşler Güçler, İşler Güçler video, İşler Güçler en komik

Hiç yorum yok: