Ahmet Kural Kimdir?

10 Haziran 2012 Pazar günü yazıldı.

İşler Güçler Dizisi Başrol Oyuncusu Ahmet Kural Kimdir?/Biyografisi


Kendisini Çalgı Çengi sinema filmindeki muhteşem performansıyla tanıdığımız Ahmet Kural 10 Kasım 1982 Kütahya doğumlu. Babası eski Emniyet Müdürlerinden olan başrol oyuncumuz Konya Selçuk Üniversitesi Radyo Televizyon Sinema Bölümünü bitirdikten sonra Müjdat Gezen Sanat Merkezi’nde aktörlük eğitimine başladı.Eğitimi devam ederken Levent Kırca-Oya Başar Tiyatrosu’na girdi. Yüzlerce
turneye çıktı. Turne ve tiyatro zamanında Fikrimin İnce Gülü dizisinde yer aldı. Diziye devam ederken TRT’deki Evimin Erkeği dizisinde Kapıcı Reco’yu canlandırdı. Gazi dizisinden teklif gelince birçok projeyi bırakmak zorunda kaldı. Gazi dizisiyle aynı yıl Güneşin Oğlu adlı sinema filminde Haluk Bilginer, Köksal Engür, Hümeyra ve Özgü Namal’la beraber oynadı. Oynadığı bütün dizi ve sinema filmlerinde kendine has tarzıyla izleyicilerin beğenisini kazanmayı başaran oyuncumuza başarılar diliyoruz.


Ahmet Kural’ın Yer Aldığı Projeler


Levent Kırca & Oya Başar Tiyatrosu


Ateşin Düştüğü Yer

Gereği Düşünüldü


Müjdat Gezen Tiyatrosu


Adı Menekşe


Dizileri


2010 Elde Var Hayat Metin

2007 Evimin Erkeği Kapıcı Reco

2007 Fikrimin İnce Gülü Ali

2008 Gazi Fırat Kalender

2009 Ramazan Güzeldir Mafya (21.Bölüm)

2009 Bir Bulut Olsam Harun Öğretmen

2009 Kahramanlar Serkan


Kısa Film


Fenamen

Baba adam

Yekpare

Ah şu kızlar 3


Filmleri


Güneşin Oğlu (Ahmet)

Çalgı Çengi (Gürkan)

Çalgı Çengi 2 (Gürkan)


Reklam


Tekstil Bank reklamı


 Filmde, müzikle uğraşan iki kuzen olan Gürkan ve Salih, bir sünnet düğününde sahne almak üzere Salih'in deyimiyle 'külis'e hazırlanmaya giderler. Kulis diye tabir edilen yer bodrum katıdır. Bunların hazırlandıkları sırada içeriye 3 adam girer ve cinayet işlenir. Salih ve Gürkan istemeden de olsa bu olaya tanık olurlar ve hikaye böyle başlar.







 Daha önce otobüs yolculuğunda rastlayıp izledim bu filmi. Ama başında 10 dklık bir kısmı kaçırmışım. Hoşuma gitti adam akıllı bir kere daha izliyim dedim. Geçenlerde de okul gezisi münasebetiyle gene otobüste yanımdaki arkadaşımla izlemeye koyulduk. Ama vereceğim ilk tavsiye rahatça gülebileceğiniz bir ortamda izleyin ki ne siz kasılın, ne de etrafınızdakiler rahatsız olsun :)

 İlk olarak film hakkında yorumlara baktım ama sinemalar.com'da haksızlık edilmiş sanki bu filme. Ben izlerken çok eğlendim çok matah bir konusu olmasa da. Oyunculukların yeri çok büyük tabi ki bunda. Ahmet Kural'ı Gazi dizisinden beri beğenirim bu rolde çok yakışmış zaten. Murat Cemcir'i ise Üsküdar'a Giderken dizisinden biliyorum. O diziyi izleten karakterlerden biriydi zaten, severim yani. Ayrıca Hazal Kaya ve Bora Akkaş vardı yan rollerde.

 Filmde ince espriler vardı. Ayrıca yanlış anlaşılmalar çok komikti. Özellikle filmin daha başlarında Hazal ve Bora'nın olduğu ilk sahnede kopmuştum. Şarkı söyledikleri sahneler mükemmeldi :) Hatta derlemişler tüm performansları arada bir izleyip eğleniyorum. Video budur;



Bir de lahmacun olayı vardı her lafın arasına sıkıştırılması falan iyiydi :) Mafya karakteri de orjinaldi. Aslında düşündükçe başka güldüğüm sahneler de geliyor akılma çok varmış meğersem. Hepsini de yazamam tabi en belli başlı olanları yazdım. Ve Recep İvedik'ten sonra güldüğüm tek Türk filmi desem doğrudur herhalde. Tabi onun kadar bel altı değildi. Gerçi şimdi Recep İvedik dedim diye bazı sevmeyen insanlar önyargıyla yaklaşacak belki de. Neyse derdim değil.

Eğlenmek için bir film arıyorsanız mutlaka izleyin bence, şiddetle tavsiye ediyorum :)

Hiç yorum yok: