Murat Cemcir Kimdir?

10 Haziran 2012 Pazar günü yazıldı.

Başrol Oyuncumuz Murat Cemcir Kimdir? / Murat Cemcir Biyografisi
İşler Güçler Dizisi Başrol Oyuncusu Murat Cemcir Kimdir?/Biyografi

Yakında Star Tv ekranlarında başlıyacak olan dizimiz İşler Güçler’ in başrol oyuncusu Murat Cemcir 1976 Tokat doğumludur. Daha sonra eğitime yönelen oyuncumuz Mustafa Kemal Üniversitesi Makine bölümünü bitirmiştir.


Yer aldığı birçok dizide beğenilen sempatik oyuncu en son yer aldığı Üsküdara Giderken Dizisinde Oğuz rolünde Makine Mühendisi Karakterini başarıyla oynamıştır. Polis ve Takva filmlerinde de yer alan oyuncumuzun en önemli eserlerinden biride bir diğer Başrol Oyuncumuz Ahmet Kural ile oynadığı Çalgı Çengi sinema filmidir. Çalgı Çengide iki kafadar arkadaşı canlandıran Murat Cemcir ve Ahmet Kural haziranın 3. haftasından itibaren Startv ekranlarında ve sitemizde sizlerle buluşuyor.
İşler Güçler Dizisi Başrol Oyuncusu Murat Cemcir Fotoğrafları

 Filmde, müzikle uğraşan iki kuzen olan Gürkan ve Salih, bir sünnet düğününde sahne almak üzere Salih'in deyimiyle 'külis'e hazırlanmaya giderler. Kulis diye tabir edilen yer bodrum katıdır. Bunların hazırlandıkları sırada içeriye 3 adam girer ve cinayet işlenir. Salih ve Gürkan istemeden de olsa bu olaya tanık olurlar ve hikaye böyle başlar.







 Daha önce otobüs yolculuğunda rastlayıp izledim bu filmi. Ama başında 10 dklık bir kısmı kaçırmışım. Hoşuma gitti adam akıllı bir kere daha izliyim dedim. Geçenlerde de okul gezisi münasebetiyle gene otobüste yanımdaki arkadaşımla izlemeye koyulduk. Ama vereceğim ilk tavsiye rahatça gülebileceğiniz bir ortamda izleyin ki ne siz kasılın, ne de etrafınızdakiler rahatsız olsun :)

 İlk olarak film hakkında yorumlara baktım ama sinemalar.com'da haksızlık edilmiş sanki bu filme. Ben izlerken çok eğlendim çok matah bir konusu olmasa da. Oyunculukların yeri çok büyük tabi ki bunda. Ahmet Kural'ı Gazi dizisinden beri beğenirim bu rolde çok yakışmış zaten. Murat Cemcir'i ise Üsküdar'a Giderken dizisinden biliyorum. O diziyi izleten karakterlerden biriydi zaten, severim yani. Ayrıca Hazal Kaya ve Bora Akkaş vardı yan rollerde.

 Filmde ince espriler vardı. Ayrıca yanlış anlaşılmalar çok komikti. Özellikle filmin daha başlarında Hazal ve Bora'nın olduğu ilk sahnede kopmuştum. Şarkı söyledikleri sahneler mükemmeldi :) Hatta derlemişler tüm performansları arada bir izleyip eğleniyorum. Video budur;



Bir de lahmacun olayı vardı her lafın arasına sıkıştırılması falan iyiydi :) Mafya karakteri de orjinaldi. Aslında düşündükçe başka güldüğüm sahneler de geliyor akılma çok varmış meğersem. Hepsini de yazamam tabi en belli başlı olanları yazdım. Ve Recep İvedik'ten sonra güldüğüm tek Türk filmi desem doğrudur herhalde. Tabi onun kadar bel altı değildi. Gerçi şimdi Recep İvedik dedim diye bazı sevmeyen insanlar önyargıyla yaklaşacak belki de. Neyse derdim değil.

Eğlenmek için bir film arıyorsanız mutlaka izleyin bence, şiddetle tavsiye ediyorum :)

Hiç yorum yok: